Regio ZOU
Regio Lekstroom

Waarneming | Waarnemen huisartsenspoedpost


 

Als waarnemend huisarts werken op onze huisartsenspoedpost(en)?
Wij nodigen u van harte uit om op de huisartsenspoedpost in Nieuwegein of Zeist te komen werken. U kunt zich hiervoor via dit inschrijfformulier aanmelden. Daarnaast hebben wij onderstaande documenten van u nodig:

  • Kopie HVRC-RGS-registratie
  • Kopie polis verzekering beroepsaansprakelijkheid en een geldig bewijs van betaling van de premie voor die verzekering
  • Bewijs inschrijving geschillencommissie

Deze documenten kunt u uploaden in bovenstaand inschrijfformulier.

Nadat u het inschrijfformulier hebt ingestuurd en wij de documenten van u ontvangen hebben, sturen wij u een waarneemovereenkomst toe. Zodra wij deze getekend retour hebben ontvangen, kunt u op de door u aangegeven post(en) werken. U krijgt dan ook inloggegevens voor ons roosterprogramma InterShift. Bij de eerste dienst dient u zich te identificeren met een geldig ID.